Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Uiteraard zoekt u een artikel uit bij in de shop. Bij de boomstronklampen stelt u eerst het formaat in en vervolgens kiest u de kleur van de kap. Indien u zover bent legt u de bestelling in de winkelwagen door op bestel te klikken. U wordt automatisch doorverwezen naar het winkelwagentje.

In het winkelwagentje kunt u als u dat wilt de aantallen van de artikelen wijzigen en bovendien ook artikelen verwijderen. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen maar ook om verder te gaan met het afhandelen van uw bestelling. Mocht u verder winkelen dan kunt u altijd naar dit scherm terug keren door op de winkelwagen te klikken die altijd bovenin het scherm staat.

Als u verder gaat met uw bestelling moet u uw gegevens opgeven. Daarvoor maakt u een account aan. Als u al over een account beschikt kunt u simpelweg inloggen.

Je kiest nu een afleveradres. Als het afleveradres een ander adres betreft dan opgegeven is als factuuradres dan kunt u de adressen in uw adresboek toevoegen door op ‘mijn adressen’ te klikken in het persoonlijke account menu.
Dan resteert nog de betaling. Daarvoor kiest u simpelweg de gewenste betaalmethode. Na de betaling ontvangt u direct van Thomas Wood een bevestigingsemail van uw bestelling.

Kan ik telefonisch bestellen?
Nee, bij Thomas Wood kunt u geen telefonische bestellingen plaatsen. Om onze klanten administratief in vervolgfasen van de bestelling zo optimaal mogelijk te kunnen helpen wordt alle informatie over bestellingen opgeslagen in onze systemen. Daarom kunt u bij Thomas Wood bestellen via e-mail, en uiteraard rechtstreeks via onze webwinkel. Voor overige vragen over de producten op onze webwinkel of over uw bestelling kunt u uiteraard altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?
Doordat u van Thomas Wood een bevestigingsemail ontvangt zodra uw bestelling door is gekomen weet u dat de bestelling goed is binnen gekomen. Wanneer u wegens afwijkende omstandigheden toch twijfelt of de bestelling door is gekomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 06 15 952101 of stuur een e-mail naar info@thomaswood.nl.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
U kunt binnen 8 dagen uw bestelling annuleren. Daarvoor neemt u contact met ons op via info@thomaswood.nl.

Wat zijn de levertijden?
Afhankelijk van welk product u besteld en of het product op voorraad is of niet heeft uw bestelling een bepaalde levertijd. Als u een lamp besteld is de levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen. bij grotere meubels hanteren wij een levertijd van 2/3 weken. Mocht deze levertijd langer zijn dan informeren wij u daarover.

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de verzendkosten?
Er worden voor het verzenden van lampen geen verzendkosten gerekend als het afleveradres een Nederlands of Belgisch adres is. voor grotere meubelen worden wel verzendkosten in rekening gebracht, dit kunt u zien als u het product in de winkelmand plaatst. Voor verzendkosten naar andere landen kunt u contact opnemen, zie contact.

Kan ik mijn bestelling ook in de showroom afhalen?
Ja, u kunt er altijd voor kiezen om de bestelling op te komen halen in onze showroom. Uw bestelling ligt dan altijd klaar bij Thomas Wood op het volgende adres: Venkant 7 V9 te Sint-Michielsgestel.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Thomas Wood verzendt uw bestelling met Packs

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Bij Thomas Wood betaalt u de bestelling via iDeal of credit card. Een veilige betaalmethode die u bovendien in staat stelt om gebruik te maken van uw eigen vertrouwde internetbanking- omgeving.

Wanneer moet ik betalen?
Uw bestelling wordt doorgevoerd zodra uw betaling binnen is. U moet dus tijdens het bestellen betalen.

Krijg ik een factuur?
U krijgt na betaling direct een bevestigingsemail van Thomas Wood. Deze bevestigingsemail is tevens direct uw factuur.

Mijn computer liep vast tijdens het betalen, wat nu?
Uw bestelling is pas compleet zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Als reactie daarop wordt direct een bevestigingsemail naar u verstuurd. Indien u geen bevestigingsemail hebt ontvangen, is de betaling nog niet afgerond en is uw bestelling dus niet compleet. Indien u twijfelt over uw betaling kunt u dit altijd nog nakijken in uw eigen internet betaalomgeving of kun u contact opnemen met onze klantenservice via 06 15 952101.

Advies

Vragen over artikelen op onze webwinkel?
Heeft u vragen over artikelen op onze webwinkel of wilt u graag advies? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 06 15 952101 of via info@thomaswood.nl. Uiteraard kunt u ook een bezoek brengen aan onze showroom. U bent van harte welkom!

Hoe krijg ik lichtadvies?
Om lichtadvies te krijgen kunt u een afspraak maken in onze showroom. Neem daarvoor contact op via 06 15 952101 of per e-mail via info@thomaswood.nl. Er wordt dan een datum en tijd afgesproken dat onze verlichtingsadviseur u in onze showroom kan helpen met deskundig lichtadvies. Wel vragen wij u alvast om de maten van de desbetreffende ruimte vast te leggen en eventueel de inbouwhoogte van uw plafond op te meten.

Garanties

Wat houdt de laagste prijs garantie in?
De laagste prijs garantie is de garantie dat u de artikelen van Thomas Wood op andere webwinkels niet goedkoper zult vinden. Heeft u uw meubel ergens anders goedkoper gevonden dan betalen wij u het prijsverschil terug.

Wat is de garantie op mijn aankopen?
Thomas Wood garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan een hoge kwaliteit. Als bij normaal gebruik gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze door Thomas Wood kosteloos hersteld binnen de garantietermijn van 3 maanden.

Gevallen van breuk of beschadigingen bij levering worden alléén in behandeling genomen wanneer hiervan binnen 48 uur na ontvangst van de goederen schriftelijk (per e-mail) melding wordt gemaakt.

De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van Thomas WoodThomas Wood stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden. Ongefrankeerde retourzendingen worden door Thomas Wood niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.

Je krijgt 3 maanden garantie op uw aankoop. Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

  • Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud;
  • Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden;
  • Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;
  • Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend on oordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen;
  • Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid, bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke;
  • Oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een hoger wattage dan voorgeschreven;
  • Blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude;
  • Kosten veroorzaakt door derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed;
  • Lichtbronnen vallen buiten de garantie.

Ruilen of retourneren

Kan ik mijn aankopen ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen 8 dagen na aflevering in de onbeschadigde originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur. Let op: de verzendkosten zijn voor de koper. Uitzondering zijn speciale bestellingen die niet als zodanig via de website worden aangeboden. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats wanneer het artikel door Thomas Wood in ongeschonden en originele verpakking ontvangen wordt, en uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst van de zending door Thomas Wood. Voor defecte artikelen zie de garantievoorwaarden. Retourzendingen zonder ingevuld retourformulier en kopiefactuur worden niet in behandeling genomen en dus niet gecrediteerd. Het nummer van de rekening waar het bedrag op terug gestort moet worden graag vermelden op het retourformulier, bij het ontbreken van het rekeningnummer op het retourformulier kunnen wij het verschuldigde bedrag niet terugstorten. Als u een artikel wenst te ruilen kunt u contact opnemen via 06 15 95 2101.

Binnen welke termijn kan ik ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen 8 dagen na aflevering in de onbeschadigde originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur. Let op: de verzendkosten zijn voor de koper.

Naar welk adres kan ik artikelen retourneren?
U dient artikelen die worden teruggezonden voor reparatie of vervanging te retourneren in de originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijk ingevuld retourformulier met de omschrijving van de klacht aan:

Thomas Wood
T.a.v. Thomas Wood
Venkant 7 V9
5271 SP Sint Michielsgestel

Service en voorwaarden

Algemeen
Door uw bestelling geeft u te kennen dat u akkoord gaat met de leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden van Thomas Wood. De volledige algemene voorwaarden waarnaar verwezen wordt zijn op te vragen bij Thomas WoodThomas Wood behoudt zich het recht de leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden te wijzigen. Voor een afgesloten koopovereenkomst gelden altijd de voorwaarden zoals deze golden op de dag van de op de factuur vermelde datum.

Thomas Wood behoudt zich het recht voor om op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving te stoppen met de webwinkel of wijzigingen en updates met betrekking tot de webwinkel of de inhoud van de webwinkel te maken. Thomas Wood behoudt zich het recht voor om welke reden dan ook, op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving de toegang van een persoon tot de website of enig deel daarvan te beperken, te weigeren of te beëindigen.

Gegarandeerde prijs
De op de website van Thomas Wood vermeldde prijzen zijn prijzen inclusief BTW. Thomas Wood garandeert dat de prijs vermeld bij het artikel op de dag van bestelling en vermeld op de aankoopnota niet wordt verhoogd. Voor gevolgen van foutieve prijzen veroorzaakt door de server of door hackers, computervirussen en dergelijke kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden. (zie ook onze disclaimer)

Online winkelen bij Thomas Wood
Wanneer u een artikel hebt uitgezocht, kiest u het gewenste model, kleur en het aantal. Vervolgens legt u het artikel met een enkele muisklik in u winkelmand. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Hierin treft u een overzicht aan van uw bestelling en kunt u desgewenst uw bestelling nog wijzigen.

Vervolgens geeft u aan hoe u wilt betalen en op welk adres u de bestelling wilt ontvangen of kies voor ophalen in onze showroom. Uw bestelling zal door ons per e-mail worden bevestigd. U ontvangt ook een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. PostNL zal het pakket maximaal twee maal bij u aanbieden. Bent u niet thuis dan treft u een bericht aan in uw brievenbus en kunt u hiermee het pakket afhalen op het dichtstbijzijnde postkantoor.

Technische instellingen
Houdt er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen.

Levering
Thomas Wood probeert zo veel mogelijk alle op de site aangeboden artikelen op voorraad te houden en streeft daarom naar een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Producten die niet bij Thomas Wood voorradig zijn proberen wij binnen 3 weken uit te leveren. Indien een product niet meer leverbaar is vervalt de koopovereenkomst. Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid. Wanneer levertijden boven de 3 weken uitkomen krijgt u tijdig bericht. Indien u niet akkoord gaat met de langere levertijd kunt u de overeenkomst, binnen 4 dagen na melding per e-mail ontbinden. U ontvangt dan binnen 5 werkdagen u geld retour.

Let op! Het is uitermate belangrijk om u adresgegevens correct in te vullen. Wanneer adresgegevens niet kloppen en er om deze reden niet bezorgd kan worden, is Thomas Wood niet aansprakelijk. Thomas Wood kan niet op een postbus bezorgen. Wanneer u de bestelling niet meer wilt ontvangen wordt uw bestelling gecrediteerd met inhouding van de verzendkosten heen en terug! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvangen wordt deze na betaling van de gemaakte verzendkosten opnieuw aan een door u opgegeven adres in NL of BE toegezonden. Elke schade die ontstaat door een verkeerd afleveradres is voor rekening van de klant.

Afbeeldingen
Alle afbeeldingen worden zo goed mogelijk getoond. Toch kan een artikel op details afwijken van de op de website getoonde foto’s. Thomas Wood kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verschillen met de foto’s en de werkelijkheid.

Privacy
Uw adres gegevens worden bewaard mits u hebt aangegeven via info@thomaswood.nl hier bezwaar tegen te hebben.

Aansprakelijkheid
Thomas Wood kan niet aansprakelijk gesteld worden voor onderstaande gevallen.
-Bij het veroorzaken van brand door producten van Thomas Wood
-Voor het niet correct aansluiten van de lamp
-Voor het niet correct plaatsen van de lamp

 

Contact

Heeft u vragen die in de klantenservice niet zijn beantwoord dan kunt u altijd contact op nemen via info@thomaswood.nl 0f bellen naar 06 15 95 21 01


 

3 thoughts on “Klantenservice

  1. Nicoline Verwoerd zegt:

    Hallo, ik heb een vraag over de Gerodi | industrieel tv meubel. Is het mogelijk dat ik de meubel kan behandelen dat hij donkerder word, of is hij donkerder te bestellen?
    Met vriendelijke groet Nicoline Verwoerd

    • thomas van lokven zegt:

      Hallo Nicoline, Het is zeker mogelijk om het meubel te behandelen. Dit kunnen wij voor u doen maar u de voorkeur heeft het zelf te doen dan is dat uiteraard ook mogelijk. Ik hoor graag van u. Groet Thomas 0615952101

      • Nicoline Verwoerd zegt:

        Goedenavond, ik wil hem graag zelf behandelen. Bedankt voor de informatie. Ik zal hem bestellen via de site. Met vriendelijke groet Nicoline Verwoerd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *